050 32-72-571 
(Для повідомлень на Телеграм)
       099 75-71-272 
(Для повідомлень на Вайбер)
Цілодобова служба підтримки
0626 42-12-22
066 55-99-777   066 55-99-888
068 55-99-777   073 55-99-777
E-mail: support@sns.net.ua

Як сплатити?

Сплатити наші послуги можна такими способами:

  • у касі з прийому готівкових платежів абонентів, що знаходиться в офісі компанії за адресою вул. Катеринича 13. Час роботи в період карантину - з 10 до 16 годин без перерви, вихідний - неділя. У касі встановлено термінал, який обслуговує картки Visa/Maestro.

  • у будь-якому відділенні будь-якого банку. Бланк квитанції можна одержати в нашому офісі або роздрукувати самостійно звідси. Вартість банківських послуг за переказ коштів (плата за квитанцію) визначається правилами конкретного банку та договором про прийом платежів, укладеним нами з цим банком (за наявності такого договору). 

  • через систему Приват24 (наш р/р UA723355480000026000053601072  КФ Приватбанк, МФО 335548, також обов'язково вказуйте ваш особовий рахунок).

  • за допомогою системи регулярних платежів Приватбанку.

  • через платіжні термінали Приватбанку (працюють з готівкою та картками). Список терміналів доступний на сайті Приватбанку.
  • за допомогою терміналів мережі  "Сіті24" (поповнення готівкою).  Поповнення здійснюється миттєво і без комісії. Список терміналів та інструкцію з виконання платежу можна переглянути в тут.

 

Технічна інформація

Доступ до мережі Інтернет клієнтів Satellite Service здійснюється через кілька серверів доступу. У зв'язку зі значною вірусною активністю з боку комп'ютерів абонентів Satellite Service на своїх серверах доступу застосовує набір мінімально необхідних блокувань:

  • TCP 135/139/445 - Netbios over TCP/IP (використовується масою вірусів для поширення через загальні ресурси)
  • UDP 80 - активно застосовується для DDoS атак на web вузли
  • TCP 25 - SMTP. Використовується масою троянських програм розсилки рекламних повідомлень (спаму). Дане блокування застосовується за замовчуванням для приватних абонентів, які не мають статичної реальної IP-адреси, а також, у ряді випадків, для корпоративних абонентів, з боку яких зафіксовано масове вірусне розсилання. Винятком є ​​SMTP сервер компанії Satellite Service krm.net.ua, доступ на який залишається відкритим, окрім випадків масового розсилання спаму через нього.

Чому у мене не надсилається пошта через мій SMTP сервер?

З метою забезпечення безпеки та захисту від спам-атак, всі вихідні з'єднання через 25 порт до інших провайдерів - блокуються.
Для відправки пошти ви можете використовувати наш SMTP сервер -  krm.net.ua порт 25.

 


Інше

Якими документами визначається порядок надання послуг Інтернету?

З офіційними документами, що визначають порядок надання та користування послугами, можна ознайомитись у розділі "Документи"